GOING DOWN, PARTY TIME, MY FRIENDS ARE GONNA BE THERE TOO

vilket jävla väder! fyfan... jag som hade hoppats på att det skulle börja smälta snö snart, inte komma mer!?
den här dagen har minst sagt inte varit den bästa i mitt liv...
imorse när jag kom ner till sundsvall fick jag vänta på stadsbussen i typ en kvart... (otroligt nog så var inte bussen Till sundsvall så mycket senare än vanligt..), hydrauliken gick ju ganska bra, tills att jag stack hål på fingret med en trasig av&på knapp.. typiskt mig.
när jag skulle hem var stadsbussen försenad med 20 min och bussen till härnösand lika så..
när jag väl kommer hem till stan kan inte mamma hämta mig för att hon knappt kom upp för backen utanför huset av all snö, så jag fick gott traska i djupsnön.. vägen tog ALDRIG slut!!!! det kändes som att jag gick och gick på samma ställe i en kvart ungefär. och där snön inte var lika djup, där var det snorhalt ist.
klagodag idag tror jag visst. HE-HE!
jag hoppas att turen vänder och att jocke kommer hem helskinnad! han har nämligen varit i huvudstaden idag.
vilken jävla dag att åka dit på?
jajaaa, ska väl ta och plugga vidare då, har prov i trafikant imorgon! (y)
puss och kram, ses på lan, HÖ-HÖ

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0