CALL ME A SINNER CALL ME A SAINT

jag älskar shinedown! jag tror inte att jag har hört en dålig låt av dom någonsin! helt otroligt!
sitter just nu och lyssnar på Call me. underbar låt!
har förövrigt väldigt tråkigt. är helt ensam som vanligt haha. eller nästan ensam, Daffy är ju hemma, men jag vet inte om han har fattat att jag är kvar. stackars jycke han hör ingenting längre.
jag ska iallfall till farmor och farfar sen och äta köttfärssås! fan vad jag älskar den! och min kära storebror kommer också! extra mysigt :)
jaja nu har jag inget mer att komma med. höhö kul tidsfördriv dehär, att skriva. som tar ungefär 5 minuter, sen har man minst lika tråkigt igen.. haha aja.
POSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den låten är sjukt jävla bra!!!!

2010-01-18 @ 13:34:38
URL: http://hannagranados.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0