AND SHE CAN TRANSFORM LIKE OPTIMUS PRIME

imorse kom jag aldrig iväg till skolan för mitt prov.. lika bra egentligen, för hur mycket pluggade jag igår? höumn, inte allt för mycket .
Jocke kom ju förstås inte upp för hela backen, så bilen fick gott stå nere vi E4an inatt. och det betydde ju såklart att det bara var att skotta fram bilen imorse. därav hann jag inte till bussen. gör dock inte mig så mycket, HE-HE! ;)
men vi var hem till jockes pappa idag, och jag fick leka av mig lite med MEMMIL! eller Memmil Hanna1 som han säger;) (Melvin Hammarstedt, den allra minsta hammarn) haha=DD han är för söt !
jag har t.om kollat på Fucking Åmål idag, hahahaha pinsam film? jorå men jävligt kul! det var längesen jag såg den nu. sist var väl med sandra när man var typ mellan 7 och 10 eller nått :p har också kollar på Gerase. MYSFILMEN! älskar den!
seså, spela lite spel eller något annat som kan fördriva tiden en stund dåå .
KISSES, HATERS AND LOVERS!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0