THE HEAT IS ON

GODMORGON! eller aa, egentligen inte. jag vaknade ju hav 10, men jag antar att det inte är så tidigt med tanke på att jag gick och la mig runt 11 igår. hm, haha =DD

jag var iaf och kollade på jockes tävling heeela dagen igår:) ganska trevligt, men helvete vad ont man får i röven av att sitta på dom där jävla bänkarna! och knäna med, bara för att jag inte kunde sträcka på benen så mycket som jag kanske borde ha gjort..

jag ska retas lite extra med hanna nu.. HEHE!
det är inte ens en vecka kvar, och SKÖNT ska det bli! jag har längtat ända sen förra gången!
det ska bli VARMT! ingen snö, god mat, gott dricka, mycket shopping och så är det ju så jävla billigt!
önskar bara att jocke skulle kunna följa med. det är lite synd, jag kommer sakna min älskling massor!
MEN FAN VAD DET SKA BLI SKÖNT! MMMMMMMMMMMH!!!!!!

jaja, ska väl ta mig en macka eller något nu !:) POSS



Kommentarer
Postat av: liiinn

thailand 4life! ;)

2010-02-28 @ 13:38:51
URL: http://liinnsundstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0