SWEET MISS BLUE

bullbak!! mamma bakar bullar HIHI! tro om jag kommer äta ihjäl mig lite idag? jajemensan!!!
jag har hunnit vara på stan en snabbis idag, WOHOWWW! SÅ KUL!, näe..
jag saknar joakim supermycket! och då träffade jag honom senast igår morse. jag fattar inte att det kan vara så, men jag är väl alldeles för kär för att låta bli att sakna honom antar jag, hihi!

igår hände något ruggigt tråkigt. birgers (min plastpappa) mamma dog.
det har varit alldeles för mycket sånt nu. förra året dog både hans pappa och hans äldsta bror.
han behöver inte det här, absolut inte! det gör lite ont att tänka på det faktiskt.
vila i frid Britt!

det känns som att alla dör omkring mig nu, det är väldigt jobbigt!
både människor som djur.
jag menar, Lennart, Thomas, Pepzi/Sylvester, Daffy och nu Britt.
förjävligt, men det är ju tyvärr livets gång.

men nu blev jag genast på bättre humör!
min älskade lillasyster kom hem med ett nitarmband till mig :)
TACKAR GOMMAN!

ses och hörs !



haha! halloween fylla?

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0