IM NOT GOING DOWN ON MY KNEES BEGGING YOU TO ADORE ME

jag lagade ju middag igår, och den gick stenhårt hem! jag vill tacka sofie för receptet! :)
alla gillade det förutom linn då som tyckte att det blev lite starkt. men gott vare minsann!
för er som undrar så blev det en pastasås med fläskfilé, supergod är den!

nu sitter jag iallafall och väntar in mormor, hennes syster och rolf. det blir fika minsann!
vädret suger totalt! vi - behöver - inte  - mer  - snö -  nu! är det så jävla svårt att fatta det eller!?
kallt är det också, jag tänker då inte gå utanför dörren så värst många gånger idag inte.
bara när jag ska hem till jockes pappa och sitta barnvakt åt melvin med therese, thats it, NO MORE!

jag kan tjata i eeevligheter hur mycket jag skulle behöva 5:e mars just nu!
i dont need no more snow, i need some HEAT! give me give me!

det är ju fruktansvärt tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna.
man blir bara trött, och jag lovar att man säkert kan bli sjuk av det också!
hör och häpna, men jag längtar fan till skolan. det är nog första gången jag säger det.
tur iaf att det är måndag imorgon så att man kan få träffa lite människor!
+ att jag vill ju in på staaan och snacka lite skit med marre barre :D
det känns som att jag har känt henne och hanna jag vet inte hur länge,
jag antar att det är för att dom är så lättsamma att ha att göra med, helt underbart! :) ♥

det var något mer jag skulle skriva, men har helt glömt bort vad det var.
om jag kommer på det så skriver jag ett nytt inlägg!
oooch det får avsluta.
LATER!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0