I FEEL SO ALIVE

jag kom faktiskt iväg till skolan imorse, tro det eller ej haha.
svenskan var inställd så det var tänkt att jag skulle plugga till provet då, ja jo, det gick ju jättebra! (y) eller inte.
på matten däremot, fan vad jag jobbar på ibland! jag är duktig:) hihi!
sedan prov.. hihi ni kan ju bara gissa hur bra det gick! hah!
mamma och lille svarte bia hämtade mig på skolan så jag fick åka bil hem, golligt! vi handlade på ica maxi, käkade lite på IKEA och handlade på glasbanken, inget till mig såklart..
sen bar det av hemåt för birger fick ett väldigt tråkigt samtal, hans mamma är jättedålig. så dom åkte dit medans duktiga jag gjorde en brasa, packade upp all mat och bäddade sängen ;)
och jocke den jäveln lämnade mig här medans han och jimmy åkte till falun i morse. får inte se skymten av honom förns på söndagkväll heller nä..
men jag ska nog umgås med sötisbilla sedan, det är efterlängtat och kommer garanterat bli trevligt! :)

nää nu ser jag att jag måste ladda en ny brasa,

LATEROO!!





btw!!!
rest in peace
sylvester, pepzi, tjockis, cpkatt eller aa, allt vad du nu hette!
kärt barn har många namn. katter också ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0