GHOSTBUSTERS

bara för att linn har gått omkring och sjungit ghostbusters så fick ju jag självklart det på hjärnan..
jag glömde jag tala om att jag ska satsa på en karriär som trottoarkörare, det visade sig att jag var en jävel på det igår iallafall..
haha det är kanske lätt hänt när snön gör att vägen blir lika hög som trottoaren och att man blir stressad när det ligger en bil och luktar en i röven liksom? HÖ-HÖ!
meen jag körde ju som sagt lite igår, och mamsen tyckte att det gick bra! jag med, (förutom trottoaren då kanske).
vi pratade om det på riskettan igår med, att just tjejer blir lättare stressade i trafiken, och så var det ju visst.
men jag har ju aldrig kört där det är trafikerat förut, kan ju vara lite därför med kanske?

MAGKNIP FÖR HELA SLANTEN dessutom, enda gången det släppte var när jag körde. jag antar att jag var för fokucerad på vad jag gjorde.
inatt trodde jag att jag skulle få magsjuka. mådde jäävligt illa.
så jaa, jag bestämde mig för att stanna hemma idag för att inte döda hela skolan om det blev ett akut toabesök. haha.
MEN pluggat har jag minsann gjort, för det vankas prov i trafikant imorgon!
och hydraulik på fredag. och hur det kommer gå ska vi inte ens prata om. hah jag är bäst i skolan!=D

älskar livet och min lillasyster, därför ska hon få sitta nu! :)
PUSS OCH KRAM DIN GAMLA BANAN!

ps.
ge mig den 5:e mars, helst igår!
ds.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0