YOU REALLY DONT KNOW

jaaaa, jag vet att jag är kass på att uppdatera, men som ni vet var jag ju hemma en vacka, sen åkte jag tillbaka till falun och anni kom. sedan dess har jag knappt sett röken av min dator, hon snor den ;)
sen vet jag väl inte om det har hänt så pass mycket att jag har haft något att blogga om heller men..

jag har iallafall dragit på mig världens förkylning. jag har dödsont i halsen och jag hostar och snorar. jag längtar till fredag!!!!! då bär det av hemåt igen för jullov! fyfan vad skönt!

imorgon måste jag bli klar med min flagga också. måste lägga klarlacken och polera! (hoppas bara att det inte jävlas mer, det har jag inte tid med)

jag sitter förövrigt på skolan och poppar DAMÖB!!!! haha kungggg!

nu ska jag väl försöka göra någon nytta, wish me luck!
over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0