MERRY X-MAS

jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men som sagt, jag har haft en anni som hade övertaget av datorn sen åkte jag ju hem, och samma som tidigare, jag har ingen lust att hänga vid datorn när jag kan träffa mina nära och kära!

igår blev min mamma och lille svarte bia äkta makar! :) det var litet på rådhuset, men jag bevittnade allt att det gick igenom, jag har signat ett papper på det ;) det var fint iallafall, efter det åkte vi till mormor och fikade lite tårta och senare åkte vi till höga kusten och käkade middag! :) supermysigt :) det var ju uppesittarkväll igår på bingolotto, och som vanligt vann jag inte ett skit. mamma däremot, hon vann en ny lott till dagen före nyår!

idag är det julafton och jag har varit iväg och köpt lite julklappar som jag har slagit in och nu sitter jag bara och väntar på att åka bort till mormor för att fira :)

GOD JUL DÅ! :)
over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0