LIFE IS LIFE

just idag älskar jag förseningar!
jag stressade som
en jävla tok för att hinna med bussen till sundsvall så att jag skulle hinna med tåget. jag var irriterad, rakt av arg av all stress. (jag vill egentligen inte åka tillbaka, vill vara hemma! men om 12 dagar är det ju jullov! :D )
jag kom iallafall fram till gävle, i tid och allt, men tåget därifrån.. haha! det var först lite försenat och sedan blev det stopp pga att kmpressorn hade lagt av! haha!!! men nu rullar vi igen! och det bästa av allt, jag slipper nog vänta på anni banani! ;) hennes tåg skulle komma 22.20 och mitt 21.26 ! kanon, nu kanske vi kommer ganska lika? :D då delar vi bulle ;) hoihoi! törstig är jag, men dom bjuder ju på fika här, "för problemet" skulle jag tro ;)

haha! over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0