I'M RUNNING THIS

goooodkväll! jag har egentligen inte så mycket att skriva förutom att jag får snart ett allvarligt vredesutbrott på denna dator! det kommer upp hela tiden att "En USB enhet känns inte igen" och så dedär jobbiga ljudet ni vet? vilket skit! jag har ju bara internet i och där står det att det är heeelt korrekt.
tur är väl det då, att JOAKIM KOMMER IMORGONKVÄLL!!!!!! :D :D :D och kan fixa det åt mig ;) det kommer tillochmed upp när jag inte har internet i. jag fattar ingenting. kanske är det dags för att formatera om eller något i den stilen? höumn.

jag ska iallafall hoppa in i duschen så fort anni är klar där inne! sen ska vi bädda ner oss och kolla in någon film :) om vi inte går ut till tvn och kollar på death race som börjar på 6 an kl 9 :)

titt! nu kom na! min tur i duschen!
over and out!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0