I'M GONNA RUN TO YOU

halloj, vänligen, du har fågel!
jag har precis fått sätta mig i en av våra bekvääääma fåtöljer! jag har varit på stan med therese och linn idag och igår var vi i birsta i 5 timmar! jag var less efter en timme. jag fick iallafall med mig en skjorta, en tröja, lösögonfransar och en väst till jocke hem. idag köpte jag ett armband för en heeeel tjuga! ;)

jag vet att jag är dålig på att lägga upp nya bilder, men jag har min kamera hos jocke och jag har väl inte använt den på typ... 10 000 år eller något. men jag funderar på att börja använda den gamle kraken igen.

snart vankas det väl middag. ännumer julmatsrester! haha, jag tycler fortfarande att det är nom nom!
dock var inte prinskorvarna någon höjdare i år men vad gör man?

jag ska väl lite snabbt skriva vad jag fick i julklapp.

vantar
scrubs säsong 4 och 5!!!!
salladsbestick
smörknivar
en vitlökspress
en kofta
en mugg med mitt namn på
ett superfint halsband!!!!
en t-shirt
en ny röd kula till tungan
presentkort på IKEA, HM och birsta

det var väl ungefär allt.. men jag minns inte så noga. haha
over and out!


Kommentarer
Postat av: tess:)

den röda kulan fick du av miiig :D:D

2010-12-30 @ 00:21:45
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0