I AM WHAT I WANT YOU TO WANT

jag glömde ju nämna att hela klassen var bjuden på middag hemma hos fridas mamma igår! det var jättemysigt och roligt :) vi satt och flabbade på och skrattade! hennes mamma vad supergullig! :)

just nu håller jag och anni på att koka knäck och fudge! MMMMMMMMMM!!!! fan vad gott det är! vi han också köpt glögg som vi ska dricka sen :) nom nom nom nom nom!

jobbigt bara att jag är sjuk som jag sa innan. jag ska ta mig en dusch sen och mysa ner mig i sängen och kolla på tv, dricka lite te kanske :) jag ska kurera mig helt enkelt! och anni var så söt att hon kom hem med halstabletter till mig :) det blir alltså kurera på hög nivå! jag ska ju orka slita hela dagen imorgon för att försöka få klart min flagga! det är sista dagen vi har på oss!
klarlackan ska på, jag ska skriva prov medans den kallnar, sen ska dammloppor bort, sen är det dags för polering! om inget jävlas alltså.

åter till allt kokande!
over and out!

Kommentarer
Postat av: Tess=)

sv: jag vill se nu :O

2010-12-15 @ 20:19:19
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0