SET ME FREE

jag kände bara för att skriva ett inlägg, fastän jag egentligen inte har något att skriva..
jag har iallafall varit hos mormor på lunch idag, hon fyller nämligen 67 hela år idag :) gratulerar gratulerar.

annars har jag inte gjort så mycket, köpte ett gäng ringar idag. jag brukar alltid behöva minsta storleken i vanliga fall eftersom att det enda på hela min kropp som är Veeeeery skinny är fingrarna, men bara för att det är min vanliga tur så passade dom inte, dom var FÖR SMÅ! och det har jag aldrig varit med om förut, att ringar på mig är för små! otroligt! så jag gav dom till min lillasyster i utbyte av att hon ska städa mitt rum den här veckan, smart va? ;)

nu kommer mamsen hem med det som fattades till käket, så nu ska jag sno ihop en kycklingsallad till middag! :) gottde!!!

PS. jag längtar tills badhuset öppnar!!! jag har nämligen bestämt mig för att börja simma! det är bra träning de. ska lära mig att äta nyttigt också, men vi tar det som det kommer :D  DS.

over and out

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0