I'VE SPEND MY WHOLE LIFE TRYIN' TO FORGET

det är onsdag och andra skoldagen är avklarad! det har faktiskt känts ganska bra, i början kändes det som att det skulle bli den värsta dagen i mitt liv typ. vi hade ett litet prov om "vad vi kunde" i morse, HA-HA värre hjärnsläpp har jag nog aldrig haft. skrev inte mycket i de lilla häftet jag inte.

men efter lunch
blev det bättre, med lite firre i magen och lite skruva :) det gick lite kasst med de i början med, har ju inte gjort det på heela sommaren lång, men efter en stund är jag med i leken igen ;)

nog för att jag är väldigt förkyld, tung i skallen och jääädrigt hungrig har det faktiskt varit en helt OK dag!

over and out 

ps. det hade varit KANON om jag hade fått min lön idag, men jag ser då inte röken av några stålar... ds.

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0