I'M STILL BROKEN

idag blev jag uppsliten av en stressad joakim på lunchen, vi åkte upp på mittsverigebanan och käkade lunch på jane's racing cafe med pappa :) efter det åkte jag hem till jocke och umgicks med tessan och natta :)
nu sitter jag och kollar på när tess packar, hon och jonas åker till el stockholmia imorgon och blir borta hela helgen :)

olivia, my woman, my wife, my beloved best friend fyller sina 18 år idag! jag är typ helt överglad över det! :D synd att hon inte var hemma bara.. undra när hon kommer hem.. får väl ta och fråga henne senare.
min present är nog inte den roligaste men jag kom inte på något hon skulle vilja ha så.. jag berättar vad jag har köpt när hon har fått den, så at hon inte råkar gå in och läsa vad jag har köpt, det blir ju mindre kul.




jag och tessan i fyllan och villan med rikards supra! :D (y)


over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0