FROM SIDE TO SIDE

DET ÄR VARMT! jag hatar verkligen när man precis har hoppat ur duschen och svettas! för det är precis vad jag gör just nu..
jag sitter och väntar (med ett gott glas vin) på joakim och daniel, vi ska på crusing i kramfors ikväll nämligen. jag hoppas att det blir kanonmysigt :)

idag har jag och jocke varit i hans stuga och käkat surströmming med hans mamma och mormor&morfar.
jag tror att dom flesta hyser ganska stort agg mot just surströmming, bara för stanken, och då menar jag verkligen STANKEN! men jag tycker att det faktiskt är ganska gott, bara det inte blir för mycket förstås.

nää vet ni vad, nu ska jag kolla min mail och sedan gå ut, för det är VARMT!

over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0