A HELL OF A NIGHT!!

åhjisses, jag är heeelt D-Ö-D! jag vill inte tänka på hur död jocke måste vara, som bara fick sova en och en halv timme inatt!

det började med att jag, jocke, therese och jonas skulle åka till östersund för att hämta en telefon, en liten kul roadtrip tänkte vi. det var ju kul, tills vi var på väg hem, ca 6 mil utanför östersund körde vi på en grävling! vi fick ju vänta på bärgare i typ två och en halv timme, vi fick en trevlig hyrbil iallafall, efter mååånga om och men dvs.

jaa alltså
, vi kom hem runt kvart över 4 - halv 5 och jocke börjar jobba halv 7.
alltid våran tur att bli stående, jag känner mig ju verkligen inte förvånad.

jonas bil, hyffstat slut, JA. grävlingen krossade bla kylarbalken, och en massa mer, tur var väl att han hade helförsäkring + varje tillägg man kan ha ! haha det var riktigt skrattretande vill jag lova!

lite ljus i mörkret var det ju iallafall, när jonas skulle flytta på grävlingen lyfte han den i bakbenet, jag citerar:
"han tappar en jävla massa tänder!!" jag kan ju säga att det var jäääävligt roligt då om inte annat!

ska väl försöka göra mig lite klar nurå, ska ner på stada med 15.03 bussen!

OVER AND OUT!




MVG i bild? ofc!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0