1 2 3,

nu är man hemma igen efter en dag ute i jockes stuga, jag har skrapat färg, målat lite och käkat mackor. vi har precis varit och käkat middag på matvraket också, gottde! men nu får det bannemig vara slut på godsaker! jag ska väl försöka tappa några kilon innan thailand till våren var det tänkt.

första skolveckan har varit bra, men ändå lite jobbig på nått vis. jag känner EN i klassen, alla är killar utom jag. det känns som att jag har en del press på mig eftersom att jag inte kan lika mycket som alla andra.. sen har jag liksom en förmåga att ogilla att göra saker när dom ser på, jag är rädd för att jag inte ska klara av det och sen att det ska snackas. men jag vet ju inte hur dom är, jag känner dom ju inte. fast.. dom är ju killar allihopa, ett år yngre dessutom och vi vet ju att killar mognar lite senare, det är vad som snurrar i min skalle iallafall.

jag känner dessutom lite ångest inför sommaren, nästan ALLA mina kompisar tar studenten, men inte jag. iofs har jag ju valt det själv men det kommer nog ändå kännas lite tungt att kolla på när jag vet att jag kunde stått där, och varit klar med skolan jag med. men å andra sidan får jag ju ett sommarlov mer ;) sen så har jag fått underbara vänner av att jag bytte linje och gick om ett år. har även träffat på lite mindre underbara människor också förstås, men jag antar att det händer alla.



jag längtar sååååå mycket tillbaka, mitt älskade thailand!

over and out

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0