THE BEAUTIFUL PEOPLE

jag lyssnade precis på en låt som får mig att tänka på en sak.
jag har fan nästan inga riktiga kompisar! har uppenbarligen aldrig haft det heller, allt har bara varit på låtsas.
jag blir förbannad när jag tänker på det för jag är den som alltid ställer upp och lyssnar på andra, hjälper och alltid, då menar jag ALLTID finns där för alla.
men så en dag skaffade jag pojkvän. och alla som har haft ett seriöst förhållande vet att det tar mycket av ens tid till en början, men när det sedan inte behövdes lika mycket tid längre fanns det Nästan inga kvar.
klart att jag håller mig till honom då liksom? han som jag vet vill vara med mig och verkligen bryr sig om mig.
jag ÄLSKAR honom verkligen, han har lyssnat på allt jag har behövt säga som ingen annan velat lyssna på eller brytt sig om.
han är något utav det bästa som har hänt mig!

jag säger inte att alla är skit, ni som fortfarande finns för mig, ni är helt fantastiska och ni vet vilka ni är!
men vissa... alltså...... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH !

men jag har fått väldigt många goda vänner med tiden, nya vänner, som jag verkligen hoppas inte är lika falska som the rest of you.

tack för att jag fick avreagera mig ordentligt!
det behövdes!

JOAKIM, DU ÄR HELT FANTASTISK, TACK FÖR ATT DU FINNS!♥

(och ni äkta vänner med förstås!!!)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

IlY!!<3

2010-04-12 @ 09:09:56
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/
Postat av: fanny

älskling <3

2010-04-16 @ 15:59:44
URL: http://fanybacklund.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0