SHOUT IT OUT LOUD

jahaaja, med ett försök till lite påsklovsplugg så hamnade man tillslut här. som vanligt ; )
mormor var hit, i kanske 3 minuter? haha, jag satte på kaffe och hämtade in bullar men icke! dom orkade inte ta av sig skorna för att komma in och fika. moget? jaja, jag fick ett paket och några chokladägg.

och igårkväll skulle vi skjutsa
hem mamma och birger runt 12 tiden, men vi kom inte hem förns 1? förvånad jag bliiiirå? haha nee..
vi fick iaf varsitt påskägg av mamma med! :) göttde!

mitt öra ömmar!!!!!!!
fast jag trodde helt allvarligt att det skulle göra ondare än vad det gjorde.
det som gjorde ondast var ju att trycka i örhänget sen, med tanke på att det är tjockare än själva nålen.
det tog ju sin tid kan man ju säga. 3 timmar kanske? haha men nöjd blev jag! :D
såå, tack tessan! :)


nu blir det kaffe och bullar!
mycket kärlek till joakim!♥

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0