RUNAWAY LOVE

ikväll blir det birstaträffen med tessan, natta, jonas och hans kompis!
ska bli jäävligt kul! är taggad till tusen, det blir väl en och en annan bärs med! mmhmh, gottde ! :D

min far ringde mig igår, till min förvåning, jag blev väldigt glad.
han frågade hur jag hade det, vad jag gjorde och så, kändes lite som att brydde sig, vilket var längesen jag kände från hans sida.
han tyckte att jag skulle komma och hälsa på någon dag, tror att jag ska göra det faktiskt.
vi skrattade också, och snackade en massa skit som vi brukade göra, ha kul han och jag.
allt för honom går ut på att ha kul, alltid! det har vi haft också, fastän att det slutade som det gjorde,
men det kanske löser sig på riktigt den här gången, kanske.
det skulle göra mig överlycklig.

pappa, du har äntligen börjat på nytt, och jag hoppas att du fortsätter i den här andan,
det är aldrig för sent att försöka göra allt bra. hoppas du orkar lösa allt, få allt att fungera igen.
för glöm aldrig, jag kommer alltid älska dig, min pappa.


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0