LITE TRASIGA OCH KNASIGA

idag blev jag äntligen klar med pinnsvetsen! efter många om och men, svordommar och massa annat skit!
jag tror det var tårtan som roger bjöd på som gjorde susen! mmhh, älskar onsdagsfikat med roger!
you amazing man!♥
och älsklingsfavorit Joakim skjutsade mig imorse för att jag missade bussen,
och han stannade med mig på skolan heeela dagen! :) hihi ilovehim!♥

när vi kom hem stog det två rådjur och käkade under vårat äppelträd, typ 10 m ifrån oss,
vi kollade på dom i säkert 10 min! har aldrig varit så nära ett rådjur på riktigt tror jag.
fan vad fina dom är! :)

sanna klippte mig igår dessutom! TACK BBY!!! det  behövdes verkligen!=DD
sen ska jag träffa PETER någon dag!!! :D :D blir ju alldeles till mig, saknar honom så mycket,
min bästavän! har tonvis med kärlek till honom!!! :)

och så till sist, älsklingsjoakim fyllde 20 i måndags! mååååånga grattis pussar fick han!:D
hihi looooooooooooooooooove joakim så jävla mycket!!!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0