I WAS MADE FOR LOVIN' YOU

har precis käkat wook (stavning?) med jocke, tessan och nettan! megasmaskigt!
sen så fick vi varsitt påskägg av nettan! supergulligt tycker jag!:)

var ju till storebror idag igen och firade tilde!
jag tror att jocke gick hem hos barnen iallafall, han fick ju ett smeknamn av tilde, Jockis.
det måste ju betyda att hon gillar honom:) (fast det kanske bara var för att han ställde upp och lekte med henne? vem vet? haha :D )

nu sitter jag här och poppar KISS medans jocke håller på att foga igen lite sprickor i taket uppe.
tessan klipper sig för tillfället, sen blir det till att ta hål i öronen för oss ! OBS det blir mitt första som är "hemmagjort" så jag antar att det är ok att vara lite halvnervös, fastän jag aldrig har varit rädd för nålar. jaja, det får bli som det blir, det ska katschingas iaf!

puss på det!
♥Joakim

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0