I AM DRIVING ONE OF YOUR CARS

TUUUUT TUUUT!!!! fyfan vad jag kör bil! oj oj oj.. har kört varje dag den här veckan! supernöjd ;) hoho
i måndags hade jag min första körlektion, körde med mamsen i tisdags och igår, och idag ännu en körlektion!
på torsdag nästa vecka är nästa!  ehmn, torsda till veckan!??? haha biltema♥

jag vill ut och köra meeer!!! + ha pengar, och ha fyllt 18 så att jag kan köpa snoz...
fan också, no money + no snoz = NO SNOZ AT ALL!
hur faen ska detta sluta?..

jaja, sitter och poppar bandit rock radio, och gissa vad, DEPECHAN poppas nu!
olivia är den första som ploppar upp i mitt huvud när jag hör dom, love her!!!
reach out and touch faith - reach out and touch faith
your own - personal - jesus

loveit! sen har dom allt utlovat volbeat. det är sån musik som gör mig G L A D ! ! ! = D D D D

undra om jag ska ta och åka ut till pappsen imorgon..
yeah, i probobly will! :)


ha en supernice kväll, för det tänker jag ha!!! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker du ska ta med mig till pappsen någon dag :D

2010-04-25 @ 23:25:43
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0