HOOKED ON A FEELING

toooodiluuuee! joakim bby åkte precis, han ska till uppsala med badminton och vara ledare heeeela helgen! det suger, men inte deppar jag för det, för imorgon blir det birstaträffen med tessan! ölen är redan inhandlad om man säger så;)

idag har jag tagit hem allt som jag ligger mest efter i ifrån skolan. tänkte försöka plugga arslet av mig senare..
är faktiskt förvånad över hur lite det var i matten! hade förväntat mig en halvmetershög med papper, men icke! bara ett omprov och två ogjorda prov, sen är igvarningen som bortblåst! (y)

och mamma fyller år idag, GRATTIS!!!!
jag älskar min mamma!!!!

och till sist en hemlis, jag har skickat ett sms till min pappa idag, och jag fick svar!!!!
ni anar inte hur glad jag blev!
jag har inte pratat med honom på över ett år och i smset jag fick kallade han mig älskade.
hade jag varit ensam då hade jag låtit tårarna spruta!
jag saknar dig, pappa♥

Kommentarer
Postat av: Nattz

Blir så glad över smset =D

snart måste vi åka dit och hälsa på gammpappan! ;)

2010-04-16 @ 18:36:57
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0