VI SER DET SNÖAR, VI SER DET SNÖAR.....

wohoooooo! jag hann beta av rätt många i julklappsväg igår! :D
jocke, sandra, linn, tessis, nettan, natta!
ett speciellt meddelande till min kära storasyster; jag hade köpt till dig med om du hade kommit upp till jul, men nu kommer ju inte så jag tar din julklapp i mellandagarna ;) såå luuugn, du ska också få =) PUSS!
nu är mina pengar slut. suck.. men jag får väl försöka fixa lite mer pengar så jag kan köpa resten ;p det löser sig nog=)
puss och kram, lilla banan!
/ida slida

Kommentarer
Postat av: Nattzie

tell me tell me tell me...!!

hatar att vara nyfiken och det vet du...

du gillar att hålla det hemligt för mig för du vet hur mycket jag lider inombords ... -.-

2009-11-29 @ 15:43:49
URL: http://nattzie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hahahahahahahahahahaha!!!!!!

2009-12-04 @ 21:28:46
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0