THIS IS THRILLER

jag sitter här och väntar på att natta och daniel ska snabba sig lite, för det blir nämligen birsta och köpa julklappar med natta, daniel, tessis och jesper idag!:D som jag har längtat att få köpa lite julisar ändå :D jag tycker att det är kul, fast inte när man inte hittar något.. det är det värsta jag vet . men jag tror att det ska gå bra =)))
jag har dom viktigaste på listan först, för jag har ju bara 700 den här månaden..
ida, nu får du bannemig sluta låna pengar! men det är svårt.
dom jag hade planerat att försöka få ihop det att köpa till är;
Joakim, Linn, Sandra, Natta, Mamma & Birger kan få något ihop.. Mormor är viktig, hon kan bli sur annars, Farmor och Farfar kan vänta. Robert, Elin och barnen måste ha något! oj vad många det blev.. hm, äh jag får försöka fixa ihop det. justja, Nettan måste bara få något, för att hon är en så fin person! jag gillar verkligen henne! (Jockes mamma) hon är underbar! =)
nu blev det ganska långt och ointressant, men vad gör man när man har tråkigt?
och om jag får pengar över kanske det slinker ner något till fanny fet panny med ;) vem vet ;D;D

det får bli allt!
pussssss /ida slida

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vadå mormor viktigast den surisen kan vänta, jag först!!!<3

2009-11-28 @ 12:28:51
URL: http://nattzie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

du ska inte få någon jävla julklapp av mig heller !>_<

2009-11-29 @ 00:43:29
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0