ONE OF US IS GOING DOWN

ja som ni ser så har nattapatta gjort om min blogg!
den är inte klar än, men jag får väl sätta mig ner med henne och fixa till en del, för snyggare kan den ju bli :D

igår, idag och imorgon kommer det 9or och ska kolla på linjerna på skolan och igår var jag elevguide! hah, inte ensam såklart vi var 5 st. jag, fanny, bossen lorge, viktor och en kille till som jag aldrig minns vad han heter... hm.. aja, det var väl ganska trevligt ;)
och idag gjorde jag klart heeeeeela fordon samälle! så nu är det bara ett prov på det kvar.
har ju också prov i fordonsel snart, jag kommer kugga den kursen! thats a fact!

ooohohoho / ida slida

JAG KOM PÅ EN SAK!
jag tycker att ni ska tipsa om hur ni tycker att min blogg ska se ut! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0