I WANNA MAKE LOVE IN THIS CLUB

jahaaaa..
jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på the baseballs(y)! förjävla bra tycker jag ;)
iallafall så har min dag varit seeg men ändå ganska trevlig :) började med att jag fick veta att jag kunde tagit sovmorgon men icke, åker ner till skolan satte mig och glodde, som dom flesta vet är inte idrott något för mig så jag, fanny och camilla åkte in till stan och kollade runt, käkade donken och bara gonade:D sen åkte jag hem, blev hämtad på busstationen av Jocke och Jimmy :)(y) vi tog en tur ut till älandsbro och ut i skogen. sen hamnade man här. Jocke åkte för typ 45 minuter sen, han sa; jag ska bara åka och göra... ja vad det nu var, kommer snart!
jotjena, han har så fan inte kommit tillbaka än vad jag kan se..... höum...
fast, nu kom solstrålen!

aja, jag vill avsluta med att säga, ta en liten stund och lyssna på THE BASEBALLS!
seeeees :D

/ ida slida

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0