DIRTY DIANA

tjululu!

Jag sitter här hemma och håller på med fordon samhälle, inte så fruktansvärt kul men det är snart klart! duktig jag ärå! ihihi. Jag såg Transformers 2 igår och jag måste bara få säga, FYFAN VAD BRA DEN VAR! jag älskar transformersfilmerna, sjukt bra!:D det hade nog blivit både skratt och gråt om inte jocke hade lyckats klämma ur sig en del från filmen innan... aja den var bra ändå! och förresten, jag fick mitt körkortstillstånd igår WOHOOO!!! så nu betyder det att ni ska hålla er inne, bara så ni vet ;) hih.
thats it i think, annars återkommer jag senare ;)
/ ida slida

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han i mitt hjärta alltså :)

2009-11-24 @ 00:05:01
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0