091115

tjululu igen!

måste ju bara få er att skratta minst lika mycket som jag gjorde.
vi håller på att göra om i vardagsrummet vilket gör att man får skriva och rita på väggarna, jättekul tycker jag :D
iallafall sa birger så här till mig, och jag citerar: "ida skriv så här på väggen, Birger has does this vägg".
jag höll helt seriöst på att dö, han var helt allvarlig med. ni kan ju bara gissa hur mycket vi skrattade åt honom !
fast vi alla vet ju att han är... lite mindre bra på engelska. HAH!

ja det var väl allt,
LATEROOO!!

/ ida slida

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag tycker att du ska skriva ett helt inlägg om att jag är så otroligt bra:) . Liten push i rumpan bara :D

2009-11-24 @ 00:06:23
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0