091114

Nu är det såhär, att jag sitter här hemma helt ensam, alla är borta.
Lillasyster är på kalas, om man nu får säga det nu när hon börjar bli stor (?) och mamma är med Birger hos en av Birgers arbetskamrater på något galej.
Så då tänkte jag, varför inte starta en blogg, nu när jag ändå inte har något bättre för mig? Jag sitter och spelar mahjong, jättekul (?) inte direkt...

Så medans allt ifrån michael jackson♥ till walking in memphis spelas ur mina högtalare kan jag väl lika gärna skriva lite tänkte jag! =D

Satt här och tänkte på hur hemskt det egentligen är att michael jackson avled. jag menar, han var ju en musik och dansgud! hans musik är ju underbar och hans dans var helt fantastisk! jag säger bara DIRTY DIANA!♥ helt underbart! är det en film jag bara MÅSTE se så är det ju THIS IS IT utan tvekan, hatar min kusin för att hon gick på den utan mig....

Men nu kan jag ju skriva något mycket roligare, som igår när jag hade kommit hem ville mamma ha sällsap in på banken och ica, så jag hängde på, bara det att när vi kom hem igen så backade hon rakt in i stolpen till carporten, så passagerar dörren blev lite vit och fick sig en buckla. skadlädjare som jag är kunde jag ju aldrig sluta skratta! helt underbart alltså! hah! men som sagt, det var ju fredag den 13e igår så det var väl därför.
och idag förvånade hon mig dessutom, hon hade åkt in till stan imorse innan jag hann kliva upp så jag smsade henne och frågade om hon möjligtvis inte kunde köpa snus till mig, vilket jag var helt säker på att hon inte skulle göra, absolut inte innan jag har fyllt 18 i alla fall, men hon kom faktiskt hem med en dosa. jag blev chockad, och till alla er som vet hur min mamma är kan ju tänka er hur förvånad jag blev!
Ska tvinga natta eller sandra att hjälpa mig med utseendet till min blogg lite senare, den kan ju inte se ut såhär heller...

Jaa det får väl vara allt tills vidare,
/ ida slida

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0