YEAH YOU GOT THE MESSEAGE NOW

tjoheeejjj!!!!!
sitter hos jocke nu :) har precis varit upp och snackat lite skit med natta och tessan, trööööövligt att få prata av sig lite ibland ;) det blir utgång för dom ikväll, och förhoppningsvis för mig imorgon :)
och ännu mer förhoppningsvis, FANNY KANSKE KOMMER OCH PARTAR MED MIG!!!! :D:D fan vad kuuul!
det enda som tryter är pengarna... för jag är ju miljonär och såå....? NÄE.
jocke har iaf badminton i sundsvall imorgon, hade nog åkt med ner om han inte hade haft full bil,
men jag kanske är snäll och tar bussen, vem vet?;)
ihih jaaarå, vi får väl ta och höras imorgon ;)
PÖSS ! / ida slida

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag saknar dig fett mycket även om jag fick träffa dig ikväll. När hade du tänkt festa med mig då?;O

fett längesen och vet du vad!!

JAG ÄLSKAR DIG!!;*

2009-12-04 @ 22:23:56
URL: http://nattzie.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0