WHATCHA SAY

tjoheeejjjj, jag har fanimig fått jullov idag! WIHOO!! :D
det var meningen att vi skulle gå imorgon med men olle är bra snäll han,
han sa bara, jaa ni går ju mellan halv 9 och 11 imorgon, jag tänker inte sätta någon frånvaro, jag säger inte att ni är lediga, men jag sätter ingen frånvaro.   unda hur många det är som kommer imorgon? hah inte jag iaf ;;
poppar beelzeboss för tillfället, haha så bra! (y)
tänk vad det hade suttit bra med en cola nu, nam-nam! ska inte hålla på sådär,blir bara allt för sugen. 
var iallafall hos farmor och farfar på lilla julafton igår, mmmysigt, tur att pappa inte kom säger bara jag! hah,
fick mig lite pengar och ett presentkort på hm ! asbra :D vi åt ju gott också, farmor äger på mat ;; ihih
CYA!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0