TONIGHT IS GONNA BE A GOOD NIGHT

TJULULUUU FÖR FAN! =D
JOCKE ÄR HEMMA FÖR I HELVETE! fan vad glad jag är, as mysigt! äääntligen, åhh, har varit helt hyper idag, har bara velat åka hem till honom heeela dagen, och nu när jag väl är hemma hos honom så åker han till danne för att koppla in slutsteg och bas igen, vilket verkligen behövs så det gör inget att han åkte en sväng, han lovade ju att det inte skulle ta så lång tid så ;D
och ikväll blir det förmodligen lite mysgrogg och sandra och thomas =D gooonit, det var ju ett tag sen nu =D
aja, jocke åker ju igen på söndag.......... fast då är han bara borta till tisdag vilket är super ;)
har också bestämt mig vad min första tatuering ska bli, fastän jag inte vet hur den kommer se ut så tror jag den blir bra, prsonlig om inte annat:D min älskade storebror ska få rita den(som för övrigt är GRYM på att rita, han har nämligen ritat till tatueringar förut! deni (; ), han ska själv få sätta sig ner och tänka ut hur han ser mig som person och rita det ! :D jag tror att det kan bli kul, men tro inte att jag har glömt stjärnan jag ska ha i örat, inte då ;)
thats it!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0