SOMEBODY CALL 911

"hallå hjärtat"
har inte lyckats gå hem än, sitter hos joakim fastän han är long gone om man säger så.
han åkte ju som sagt till umeå tiiidigt imorse för att jobba, runt halv 5 åkte han väl tror jag, var inte riktigt 100 då om man säger så, ganska borta.
iallafall så sitter jag här och saknar honom jättemycket!♥ han kommer hem imorgonkväll men hinner nog bara komma hem och packa om väskan innan han åker igen, till Gärpen (stavning?) för att jobba, då blir han borta till torsdag, tråkigt för mig, men jättebra för honom då han faktiskt behöver pengarna!
men då kanske fanny panny vill sova hos mig någon natt.. hmm, ska nog ta och fråga henne om det ;)
mahjong är beroendeframkallande för er som undrar. jag har suttit med det sen jag klev upp, därav har jag inte orkat gå hem än.. kanske ska ta och ge mig och gå hem och käka lite fläskfilé med maassssor av bea! MMM!
ja det ska jag göra, ska bara lägga en mahjong till tror jag.
ja så får det bli :)
LATEROO!!!!
/ ida slida

Kommentarer
Postat av: Alexandra

" hallå hjärtat" haha , den minns jag ;) .



Men nu får du fan förklara för mig vad mahjong (?) betyder? waaaaaaaaaaaas?!

2009-12-13 @ 15:38:23
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0