SODAVATTEN SODAVATTEN

sodavatten vareja, jocke gick omkring och sjöng det nyss så nu har det fastnat på hjärnan, moget?
sitter iaf här, i tessans rum och kikar omkring litegrann, inte så fruktansvärt kul men ska snart gå ner och kolla på tv mig min gos :D sen blire MAT! nam-nam, är ashungrig. nuggets med pommes blir det iaf, gott de ;D
och imorgon bär det av till farmor och farfar på "lilla julafton", skitkul att få träffa storebror en stund oså,
god mat kan jag garantera att det blir också!
farmor är enligt mig världens bästa kock!
jag gruvar mig dock ändå, pappa kanske ska dit.. har inte alls någon lust att träffa honom. har inte pratat med honom på ett år nu ungefär, om inte mer. jävla barnunge är precis vad han är. gaah, jag blir galen.
jajaaa, det är inte så lätt alla gånger :p
tv vareja, POSS HAJ!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0