IT'S THE FINAL COUNTDOWN!

jag sitter helt seriöst och typ räknar ner tills jocke kommer hem, vilket han gör imorgon ! iiiiiiiiiihmysigt!=D saknar verkligen honom! gaahhh :D
jaa iallafall så har jag pratat med mig kära storasyster idag, och vetni vad? hon kommer upp om 2 veckor! ÄNTLIGEN! som jag har saknat henne ! oj oj oj, känns så bra att äntligen få träffa henne och snacka lite skit oså :D
jag menar jag har ju faktiskt bara träffat henne 2 ggr på två år! det är inte så mycket tyvärr. men det blir ju så när jag bor här och hon bor i linköping. aja fest skare bli då iaf! hoppas fanny vill vara med?  :DD
seså, piss och gålägg er, det ska iaf jag göra! tss
SEEES!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

aaw , gullig ! ska bli så kul att träffa dig :D



typ 12 dagar kvar ;)

2009-12-21 @ 21:53:37
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0