I DONT WANNA FALL ASLEEP CUZ' I'LL MISS YOU BABE

aahhh! jag sitter här och verkligen, då menar jag verkligen saknar Jocke!
jag sitter och lyssnar på Aerosmith - I don't want to miss a thing och märker hur jävla mycket det låten stämmer in på hur jag känner för honom.
Jag älskar verkligen honom så otroligt högt! det går inte att beskriva med ord alltså.
gud så romantisk och känslig jag kan vara :') förskräckligt söt jag är hah!
men det är faktiskt helt otroligt hur många olika och underbara känslor en människa kan väcka i någon annan, jättekonstigt egentligen, men så är det.
jag har iallafall varit med min goa nathalie idag! först gick vi omkring på stan och sedan hem till henne där vi skrattade som vanligt och fixade min blogg, SNÖGG VA? hah jag vet ;)
jag lovar att när jag har lärt mig ordentligt hur det här fungerar ska jag börja slänga in bilder och sånt med, det kommer :D ska försöka snitsa till någon riktigt snygg header med lite senare, det duger bara bra än så länge.
SOLONG!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0