HIGHER, HIGHER, HIGHEEEER!

jag har abstinens! jag har haft EN ordentlig snus på heeela långa dagen. visst fick en av mamma också, men hallå? mocca mint? är det ens nikotin i dom? höumn....
jaja, det är inte mitt enda abstinensbesvär idag. JOAKIM DÅ!? han skulle ha åkt från umeå runt halv 9 men han ringde och sa att bilen inte startade.. K U L ! ? inte precis. så jag hinner INTE träffa honom innan torsdag. just nu känns det som att jag skulle vilja lägga mig ner och börja gråta. det är så det känns när man inte har något nikotin och ingenting går som man vill.
något posetivt är ju iallafall att jag redan har förälskat mig i vinnarlåten! erik alltså! hur jävla bra som helst! bästa i idol någonsin om ni frågar mig. underbart!
min lillasyster sitter här och stressar mig, hon vill nämligen sitta ett tag innan hon går och lägger sig. måttligt irriterande, men jag får väl göra som hon säger så kan jag sitta mer sen.
SOLONG SUCKERS!

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0