BAD ROMANCE

det är helt sjukt hur tråkigt jag har! jag har suttit här sen halv 7 ungefär och har inte gjort ett piss..
kan ju berätta om mig dag bara för att fördriva tiden lite.
var ju som sagt i birsta idag, med älsklings joakim, matte och jimmy, treeevligt. fast alla vet ju hur killar är, så det blev en snabbis på jula och sedan en snabbis på rusta, sen åkte vi hem. puuuh inte så jädra kul,
men vad gör man inte? ;)
sedan när vi kom hem åkte grabbarna ner till OK för ovanlighetens skull (?) näe.. och jag stannade hos jocke.
har lite ont i skallen nu med, så jag ska passa på att somna medans jocke ska se rambo sen, sköönt =D
imorgon blir det till att klä granen iallfall, det är så himla mysigt tycker jag, det blir en sån julstämning,
sedan ska jag upp till min ääääälskade nathalie och fira hennes 17års dag! det vankas smörgåstårta dan före dopparedan! kan inte bli så mycket bättre ;)
och förresten, jag efterlyser ALEXANDRA HARTZELL, är du på väg snart eller? I MISS YOU!? jag tror inte att hon fattar det. hah=))
chingeling!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahah , du är för rolig :D ! . Ja jag kommer ju om 8 dagar ;)

2009-12-24 @ 02:01:28
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0