ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

jahaa, jag ska ta och berätta om min otroooooligt roliga julafton som alla har väntat på?
sure man, its happening right now!
iallafall, jag vaknade, klev upp och käkade frukost, duschade och gjorde mig lite halv i ordning, sen bar det av till joakim där tessan den godingen fick platta mitt hår och göra mig lite extra julfin ;)
vi käkade gröt vilket jag aldrig brukar göra i vanliga fall så det var ju mysigt, öppnade några paket och sedan bar det iväg hemåt igen där det vankades kalle på tv.
egentligen, fan vad värdelöst det är, kalle? jaa och hela julen förresten, man bara väntar heeela dagen.
ähhh skit i det, sen blev det ju MAT! idas passion vetni ;)
fast jag fick då fan inte i mig lika mycket som jag brukar få i mig, konstigt dedär.
iallafall så kom vi ju till slut till det där extra roliga, paketen ;)
och gissa vem som fick flest paket? joo, IDA! haha, wam-wam! as nöjd:D
ni ska få se minsann vad jag fick =D




Två badlakarn, två vanliga handdukar och två gästhanddukar
En lite längre hood
En långärmad tunika med knappar på framsidan
Ett par trosor
En bh
Sockar
En hårspray
Scrubs säsong 2!!!!!
Boken Aldrig Fucka Upp
En kokbok
Bakformar
Dl mått osv
Ett ljus med "jul ljusstake"
En visp
Två slickepottar
Sex glas
Fyra muggar
Ett toastjärn (som dock ligger uppochner på bilden, sorry för det)
Örhängen
En ny kula till min tungpiercing
Presentkort








thats it, LATEROOO



Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0